Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

JAG BLIR GALEN! onsdag, 2 april, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:32 e m

Jag kom hem i fredags. Jag har dock fortfarande inte fått tillbaka min väska. Och nu läser jag det här.

Jag kommer aldrig mer få tillbaka min väska. Det inser jag nu.

 

3 Responses to “JAG BLIR GALEN!”

  1. m Says:

    gladare nyheter hade man inte kunnat önska sig…
    tråkigt, tråkigt.

  2. beerbelly Says:

    Trist. Dyker nog upp förr eller senare trots allt.. troligen senare.
    Ha en bra dag ändå.

  3. Nini Says:

    Men för i helvete!! Ersättning NU! Stor ekonomisk ersättning!!


Kommentera

