Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Update lördag, 22 mars, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 8:12 f m

Jag kanner hur hans blick branner i nacken langt innan jag vander mig om for att mota den. Han ar min typ. Lang, mork, ordentligt muskulos och snaggad. Den vida t-shirten spanner over hans axlar och brost, hans leende ar blandande vitt och i handen haller han en ol. Han nickar gillandes, borjar ga emot mig, och jag ler till svar.

Med bredaste Aussieaccent sager han sa ”Hi darl, what ‘ve you been up to all night?”. Jag ler, svarar ”Depends on who’s asking” vilket far honom att skratta till, stracka fram sin hand och saga ”I’m Brent, who might you be?”. Dj:n byter lat, vid bordet bredvid borjar tva man hangla, och jag svarar ”I’m awsome”.

 

6 Responses to “Update”

  1. beerbelly Says:

    Och han svarade?
    ”True you look it but we’ll see if you are” 🙂
    Ha det fortsatt gött. Här är det bara skit så helrätt att vara i värmen.

  2. Shadow Says:

    Två män börjar hångla? Låter som ett plejs som kan ifrågasättas. Var försiktig, killen kanse är bi.

  3. Greenchili Says:

    …och det där måste vara den mest spännande encountern aussien haft på år och dar. Drömväverska där =)

  4. MsTake Says:

    Du regerar, blytungt =)

  5. Nini Says:

    Tjohooooooo!! Hångel med en Aussie 😀

    *lever genom Å just nu*

  6. Å Says:

    BB: Han svarade inte så mycket med ord som med ett leende.

    Shadow: Nope, not that kind of place.

    Greenchili: You know it 😉

    MsTake: Jag gör mitt bästa för att leva upp till den förra regererskan på den tronen 😉

    Nini: Hahaha


Kommentera

