Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

I’m turning a whiter shade of pale torsdag, 20 mars, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:53 f m

Sju dagars djupanalys. Tankar. Minnen.

Leva utan klader i nastan fyra dygn. En klanning. Tva par trosor. Ett par skor.

Temperaturskillnader pa 20 grader. Svettas. Frysa.

Humorfestival. Phillip Island. St Kilda.

Kontraster. Anders och T gar och jobbar medan jag gar och forlanger naglarna eller dricker vin pa nagon bar med nagon eller ingen.

Men inte en enda surfare. Inte en enda.

 

8 Responses to “I’m turning a whiter shade of pale”

  1. beerbelly Says:

    Låter som du har det gött även utan surfare. Det är inte en myt att det går att leva utan alltså.
    På tal om myter är det sant att vattnet i toaletten snurrar åt motsatt/fel håll där på andra sidan?
    Fortsätt naket. Grymt snyggt med jämnbrun kropp.
    Glad påsk.

  2. Nini Says:

    Låter inte helt ok med bristen på kläder men i övrigt låter det himla nice. 🙂

    Saknar dig massor!

  3. Shadow Says:

    Surfarna finns på Guldkusten, i Surfers Paradise, upp emot Brisbane till. Du får ta en sväng förbi på hemvägen helt enkelt.

  4. Greenchili Says:

    Inga surfare, men bergis en del pärlor ändå. Ögongodis?

  5. Å Says:

    BB: Livet leker. Hur vattnet snurrar vet jag inte (haqr inte tankt pa det) men solen ”snurrar” at fel hall och stjarnhimlen ar helt annorlunda…

    Nini: 🙂

    Shadow: For lite tid. Och jag har ju fanimej vantat pa dig i over en vecka nu!

    Greenchili: Ja, massor.

  6. Shadow Says:

    Sorry, sitter och pular med bokslutet, så det närmaste jag kommer, är att drömma om surfing. Njut och ha kul!

  7. lillasyrran Says:

    Hälsning från mamma (om du glömt bort henne):
    HÖR AV DIG!

    Så, nu var det sagt. Men jag måste hålla med om att jag tycker det är lite illa att alla uppdateringar hon fått om du är i liv eller inte är på en blogg som enbart jag har adressen till.

  8. Å Says:

    Shadow: Tackar! 🙂

    lillasyrran: Äsch. Ni har ju mitt nummer. Det är ju bara att ringa…


Kommentera

