Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Klockan ar 23:16 och det ar 30 grader ute. fredag, 14 mars, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:18 e m

Visst. Resan tog 41 h eftersom det var forsening pa forsening och jag missade nasten flyget i Singapore eftersom jag bara hade 12 minuter mellan landning och incheckning och vaskan ar borta och ingenstans att finna och det forsta jag maste gora ar att kopa nya klader och nya skor.

Men.

Jag far kramas med varldens finaste Anders (som fatt varldens finaste surfarkropp) och dricka vin och prata om det stora livet med varldens finaste T och ga runt ensam gata upp och gata ner och bara titta, stanna, andas, och njuta. Sa jag klagar inte. Inte alls faktiskt.

 

7 Responses to “Klockan ar 23:16 och det ar 30 grader ute.”

  1. beerbelly Says:

    Surfs up?
    Ha en super helg m.m

  2. lillasyrran Says:

    Walk on water syrran!

  3. Haren Says:

    Jag hor rykten om att det ar skitvarmt i Melbourne. Trevligt.

  4. Shadow Says:

    Formel-1 i morgon! Lyckost!

  5. Nini Says:

    Fy fasen va härligt! Jag behöver oxå sol och vin och surfarkroppar!!!!

    Fast mest kanske sol.

    Och rom.

  6. Greenchili Says:

    Detta årets julklapp; GPS till väskor? 😛

  7. Å Says:

    BB: Tack!

    Lillasyrran: 🙂

    Haren: Det var, nu fryser jag.

    Shadow: Njae, inte intresserad.

    Nini: Ja. Massor av rom…

    Greenchili: Oh yes, you would earn a fortune!


Kommentera

