Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

I’m on my way onsdag, 12 mars, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:55 f m

05:55 och jag är packad. Fast bara på det mindre roliga sättet. Ja, jag har packat för mycket. Nej, jag tänker inte plocka ut en enda sak. Och ja, jag skiter i att gå och lägga mig inatt, måste ändå gå hemifrån om 40 min.

Sms har droppat in under kvällen, men jag hann inte läsa dem förrän nu. I tidsordning:

Kollega tillika väskutlånare;

Ska försöka att inte tänka så mycket på dig men det kan bli svårt…

Mr Big Shot;

Pass, pengar, biljett, tysk bikini… Hoppas du får en underbar resa. Det är du värd.

Oldie but Goldie;

God natt vackra Å. Jag hoppas att du hittade din väska och att du hittar vad du söker. Hej då…

Dessutom hörde mr J av sig med ett mail (han har ingen aning om att jag ska någonstans eftersom vi inte pratar så det var en ren tillfällighet) och en gammal förmåga som jag nog aldrig har nämnt bad helt oförberett om ursäkt via msn för att han betett sig som en skitstövel.

Så, jag är benägen att hålla med ett av era tips. Ointresse skapar intresse. Helt klart. Frågan är bara hur jag ska använda den här nya insikten på bästa sätt. Har 28h flygresa framför mig, så jag räknar med att ha kommit på något efter denna.

So long mina vänner. Är jag nära en dator så kommer en rapport, annars kan ni lita på att jag har det bra och mår förträffligt. Tillbaka i Sverige är jag den 28:e. Kram så länge!

 

5 Responses to “I’m on my way”

  1. beerbelly Says:

    Hoppas det blir bra och kul.
    Jag kommer iofs få mer gjort på jobbet om du inte bloggar men bra mycket tråkigare.

  2. Li Says:

    Ha en härlig resa!

  3. Å Says:

    BB: Ah, sa mycket kan jag val inte stora dig i arbetet? Vad jag vet ar det ganska manga andra bloggar du laser, sa min kan ju inte ta upp mer an sag 1% av din blogglasartid?

    Li och Greenchili: Tack!

  4. beerbelly Says:

    Hehe ligger något i det .. när du inte envisas med en massa frågor =)


Kommentera

