Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ar nagon forvanad? onsdag, 12 mars, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:17 e m

Allt hander alltid mig. Inga undantag. Sa ocksa idag. Nu ar jag fast pa Heathrow och kommer bli 15h forsenad till Melbourne. Som att 28h restid inte rackte.

Vad som ar annu varre: Jag ar kladd i mysklader och har inte ens sminkat mig. Jag kan alltsa utesluta raggning som tidsfordriv. Vad finns da kvar forutom shopping? Stackars stackars A:s planbok. Och stackars stackars alla man i Melbourne som nu maste vanta ett helt dygn till pa att fa traffa mig 😉

 

6 Responses to “Ar nagon forvanad?”

  1. beerbelly Says:

    Klart du ska ragga i myskläder. Rejält surt med 15h försening. Ha det så bra det går.

  2. Carina Says:

    15 timmar forsening??? fyyyyyyfan. (paron my french!)

    naval, hoppas du far det desto trevligar nar du val kommer fram!!!
    vi ska ut och flyga om 7 veckor, jag och vara hundar.. det ar flytt till Kreta, fran Californien, pa gang… hoppas INNERLIGEN att det inte blir 15 timmar forsening, tror att hundarna spricker da.. 😦

    ha det helt underbart!!

  3. underlandet Says:

    Oj! Men på 15 timmar hinner du ju ta en sväng in till London (i myskläder), det går ju tunnelbana direkt från Heathrow…

  4. Greenchili Says:

    Hellre myskläder och bekväma skor än cocktailklänning och högklackat om man nu måste välja vad man ska sitta fast på flygplats i massa timmar med.

    Hade gärna bytt med dig – Australienresa och 15 timmars extra restid mot statistiktenta om två veckor. Vad säger du? =D

  5. Å Says:

    BB: Nej, tom jag har granser.

    Carina: Bered dig for det varsta, just in case, men vi far halla tummarna!

    Underlandet: Sant, men jag hade inte sa jattestor lust att sta 2h i vaskkontroll en gang till sa jag la ner den tanken ganska snabbt.

    Greenchili: Jag tackar odmjukast for forslaget men far nog tyvarr saga nej. Jag yrkar pa personliga sjal 😉


Kommentera

