Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

PANIK!!!!!!! tisdag, 11 mars, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:58 e m

Sista minuten och ångest och fan det där har jag ju glömt och ring ring du kan inte låna väskan för jag hittar den inte och helvete vad fan gör jag nu och resväska får duga men helvete nu har jag glömt köpa åksjuketabletter och klockan är bara tio timmar från att jag ska åka och jag har fortfarande inte ens börjat packa och fan och helvete och suck.

Men jag åker imorgon. Det är i alla fall säkert.

 

3 Responses to “PANIK!!!!!!!”

  1. beerbelly Says:

    Bjuder på lista så du kan bocka av.

    Bikini (underdel) x2 (top optional)
    Pass
    Biljetter
    Åksjuketabletter

    Ha det sanslöst som vanligt 😉

  2. beerbelly Says:

    Skit glömde det viktigaste.
    Plånbok/kreditkort. Men där kanske du klarar dig med en sugardaddy iofs.

  3. Greenchili Says:

    Slår vad om att det ordnar sig tillsist! Ha en helt sjukt härlig resa!!!


Kommentera

