Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

En annan sida tisdag, 4 mars, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 6:04 e m

Jag har en annan sida som kan vara en förbannelse eller en välsignelse, nämligen min förmåga att tröttna. Så, kära vänner, ni kan sluta oroa er, jag är inte manisk när det gäller Prince Charming längre. Jag drog det, eh well, to be honest, kanske sådär 5 mil för långt, men det var bra, för nu har jag tröttnat. Så, moving on to greener pastures.

 

6 Responses to “En annan sida”

  1. underlandet Says:

    Skönt för dig! Hoppas du hittar ditt grönare gräs.

  2. Mr know it all Says:

    Bra. Lägg det där ärendet till handlingarna nu och blicka framåt. Snart är det vår, tussilago, sol, nya upptåg, nya män, nya blanketter.. odds på nr 10 = 99.9

  3. Tebasile Says:

    ojdå, det gick fort! Undrar om man skall säga grattis?

  4. beerbelly Says:

    Gött. Hoppas nästa är ledig och inte gnäller om sitt ex :D.

  5. Å Says:

    Underlandet: Hoppas kan andra göra, jag är övertygad om att jag ska lyckas 🙂

    Mr Know it all: Mmm.

    Tebasile: Det gör man som man vill. Men när man som jag verkligen betett mig som en galning (oh yes, all the way out there) så är det nog lika bra att lägga ner. Har väldigt svårt att tro att det skulle vara möjligt för honom att se igenom den galna fasaden och återkomma…

    BB: Amen.

  6. Nini Says:

    Vänta lite nu, är inte du nr 10 Mr Know It All?


Kommentera

