Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

”Men”-roll måndag, 25 februari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 7:07 e m

Ok, en uppdatering sedan sist;

Eftersom Big Dickus, Kollegan, Italienarn och The Stalker är helt ute ur bilden tänkte jag att ni kanske kunde få veta de övriga aktörerna som sedan dess trätt in. Det är några stycken. Jag håller mig aktiv, jag räknar ju med att vara tvungen att kyssa många grodor, så här är listan som gäller för nu (för nummer Mr J, och ObG, se länken ovan):

Man nummer 7: Mr Big Shot. Gift tvåbarnspappa som jag arbetar tillsammans med, än dock inte direkt. Fruktansvärt snygg. Fruktansvärt smart. Fruktansvärt het. Fruktansvärt mycket off limits. Men vi är fruktansvärt attraherade av varandra, vilket faktiskt i det här fallet är uttalat. Jag håller mig dock på hästlängders avstånd. No way Jose att jag vill in i den röran.

Man nummer 8: Mr even Bigger Shot. Gammal kollega till Mr Big Shot som jag av någon outgrundlig anledning har tackat ja till att ta en drink med för att Mr Big Shot tror att det är bästa sättet för honom att få mig ur huvudet. Don’t ask. Det kan knappast sluta lyckligt.

Man nummer 9: Prince Charming. Ett riktigt riktigt fint exemplar. Vi träffades och vi klickade ordentligt. Men (ja självklart kommer det ett men) hans x spökar. Och då är det inte mycket att göra antar jag. Förutom att vänta eller att ge upp. Jag vet inte vilket som är lämpligast ännu.

Man nummer 10: Idrottsläraren. Fysiskt i en sådan sanlös form att man skulle kunna riva morrötter på hans mage. Men kanske något simpel mentalt. Duger dock att ha att titta och klämma lite på när och om man vill.

Så, there you go. Undrar vad jag kommer hamna på för nummer till slut. Någon som vågar sig på en gissning?

 

8 Responses to “”Men”-roll”

  1. Tebasile Says:

    Hmmm, jag gissar på Mr Big Shot och Prince Charming – jag kan inte riktigt bestämma mig, men här en förklaring:

    Mr Big Shot för att det är vansinnigt svårt, för att inte säga omänskligt, att hålla sig borta om man ses regelbundet och båda är attraherade.

    Prince Charming om du orkar vänta på att hans X försvinner – och det kan löna sig, det vet jag av alldeles färsk erfarenhet! 😉

  2. Johan Says:

    Nummer 11…

    han kommer att dyka upp när du minst anar det och från ett oväntat håll.

  3. maza Says:

    Kör på, så länge din lista utökas har vi något att läsa! 🙂 Och grattis till ograviditeten! Jag har hållt en tumme. Vill läsa om minst tio till.

  4. beerbelly Says:

    Vad krävs för att de ska komma med på listan?
    Jag vågar inte gissa hur många som krävs men hoppas du får kul och mår bra medans du letar.

  5. Å Says:

    Generellt sett tycker jag att ni verkar väldigt positiva. Jag vet inte, känns lite som att jag skulle fastna först vid man nummer 52 eller så just nu 😉

    Tebasile: Mmm, köper båda dina argument. Men, Price Charming kan nog tänkas försvinna ut i ingenstansland, med tanke på att vi inte kommer ses om vi inte väljer att göra det. Och han väljer att inte göra det, just nu i alla fall. Mr Big Shot kommer nog aldrig separera från sin fru. Och även om han gör det så har han två barn. Jag vet faktikst inte om attraktion kan överkomma det i mitt fall. Fast man ska aldrig säga aldrig antar jag.

    Johan: Nummer 11? Oj, då lär han komma snart med andra ord.

    Maza: Minst tio till? Ja med den här takten är jag väl där innan sommaren, så ok, det kanske jag kan bjuda på 😉

    BB: Bra fråga! Jag kanske borde sätta upp regler för det. Hm, i början krävdes inte så mycket men just nu krävs att jag på något sätt är medveten om mannen och att minst en av två saker är uppfyllda:
    1) Tydlig uttryckt attraktion från endera part
    2) Att vi dejtar

  6. beerbelly Says:

    Låter rimligt. Om du bara ska räkna män du ser på tbanan så kan det bli en rätt hög siffra =).
    Jag kommer lätt upp i tvåsiffrigt på en enkelresa till jobbet när det gäller kvinnor tex.
    Ha en bra kväll.

  7. Nini Says:

    Min gissning är 62.
    Det känns som en rund och bra summa.
    *säger högt* Sextio-två.

    Japp det funkar, 62 it is! 😀

  8. Å Says:

    Johan: Det blev inte nummer 11. Sorry, hoppas du inte hade lagt några pengar på det.

    BB: Nej, så kan man ju inte räkna 😉

    Nini: 62? Usch, hur fan ska jag orka med det?


Kommentera

