Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Men i Tyskland är vädret i alla fall vackert lördag, 23 februari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:22 e m

Sittandes upprätt i sängen i en liten stad i Tyskland kan jag inte fly klumpen i magen. Jag klämmer och känner och försöker räkna. Men hur jag än räknar så är det för många dagar sedan och hur jag än klämmer så känns det svullet. Jag försöker skaka bort oron och komma på andra förklaringar, försöker låtsas som ingenting, stoppar huvudet i sanden och går ut och dricker öl efter öl med mina vänner.

För det kan inte vara sant. Jag kan fanimej inte ha all världens otur. Den här gången måste det bero på någonting annat. Och den här helgen tänker jag fortsätta ignorera.

Men, om det är staus quo på måndag, är det jag som går och köper ett graviditetstest. Igen.

 

4 Responses to “Men i Tyskland är vädret i alla fall vackert”

  1. beerbelly Says:

    Har en bunt dåliga skämt som det inte är läge för på det inlägget.
    Hoppas du har kul ändå och att det inte är som du befarar.
    Ha det bra!

  2. Nini Says:

    Näe, inte igen?!
    Det kan ju fan inte vara möjligt?

  3. Tebasile Says:

    Ja, vädret är jätteskönt här i Tyskland… Njut av solen och vårvärmen så mycket du kan!! Jag håller tummarna för dig!!

  4. Haren Says:

    nä alltså det kan bara inte vara möjligt! Får inte vara. kram


Kommentera

