Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Juno onsdag, 20 februari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:37 f m

När tårar strömmar nerför kinderna och jag inte kan gå ut ut biosalongen förrän jag lugnat ner mig är det skönt att ha en vän som sitter bredvid, håller mig i handen, och är tyst.

Jag är så glad att jag har en sådan vän. En vän som förstår att vissa sår är så djupa att de aldrig kommer läka, men att det är ok. En vän som förstår att den bästa trösten ibland är ingen tröst alls. En vän som förstår att vissa saker ligger för nära för att jag ska kunna skratta bort det, men som inte skakar på huvudet när jag försöker.

 

4 Responses to “Juno”

  1. beerbelly Says:

    Kämpig rulle alltså. Bra att du uppskattar en sådan vän. Låter värd det. Tror inte det finns särskilt många av den varan. Vet att jag aldrig stött på någon.
    Godnatt!

  2. Å Says:

    Jag har tack och lov flera sådana vänner. Jag är lyckligt lottad.

  3. Nini Says:

    Så den är värd att se alltså?

  4. Å Says:

    Nini: Sådär. Men de sista fem minutrarna var bra!


Kommentera

