Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

onsdag, 13 februari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:23 e m

Och nu kom jag på att det tidigare inlägget skulle kunna ses som att jag censurerar mig själv. Helvete!

 

5 Responses to “…”

  1. Nini Says:

    Japp det var exakt det du gjorde. Eller censur vet jag inte. Blockad är väl mer korrekt?

  2. Greenchili Says:

    Eftersom du skriver för din egen skull ser jag inte hur det kan ses som censur. Snarare vill du väl hitta ett annat fokus! Genom att inte tillåta dig själv att skriva förrän du hittat ett annat ämne, hindrar du dig själv från att snöa in dig, kanske 🙂

    Se, nu har jag knäckt nöten!!! *ler*

  3. beerbelly Says:

    Som sagt. Skriv om vad/när du vill. Kul att läsa oftast men viktigast att det är kul och ger dig något.
    Bortsett från det så kan det säkert vara bra att fokusera på något annat ibland 😉
    Ha en bra dag i solen!

  4. Å Says:

    Nini & Greenchili: Tack. Ja, så får vi se det hela.

    BB: ”Kul att läsa oftast”. Wtf? När är det inte kul att läsa? Va, va, va? 😉

  5. beerbelly Says:

    Hehe oups .. säga b med.
    Inte lika kul när du mår/verkar må dåligt. Eller hittar på grejer som man kanske inte tycker låter så bra. Mina tolkningar igen. Kanske inte alltid/någonsin är rätt eller positiva.
    Det kan förstås vara det som ger mest att skriva om så det är klart (självklart rent av) du ska göra det oavsett.


Kommentera

