Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Slipper man en skitstövel, står det en förhoppningsvis max 999 åter tisdag, 5 februari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:04 e m

Nej tack. Inte intresserad.

Det finns få saker som gör så ont som att bli nekad något, särskilt när man blir nekad något som man egentligen inte vill ha. För då ångrar man sig så in i helvete efteråt att man ens bad om det.

Tyvärr verkar det som om att en av tjejerna jag träffar lyckades sluta något sorts exklusivitetsavtal med mig i lördags. Ganska oväntat men jag har bestämt mig för att följa avtalet tills vidare. Dessvärre finns tydliga klausuler mot snuskigheter med andra tjejer. Dessbättre inga klausuler mot övriga typer av umgänge med andra tjejer. Tyvärr är det alltså det bästa jag kan erbjuda just nu.Förresten så är du bra på att skriva SMS. Tyvärr läste jag det lite för sent i fredags på fyllan. Jag råkade läsa högt för min kompis xxx (förlåt!) som ”höll på att sprängas ihjäl av kåthet” när han hörde vad du skrivit och erbjöd sig att åka till Hotellet själv. Snyggt!

Svar som ”dra åt helvete”, ”fuck off” och den riktigt klassiska ”vem fan tror du att du är?” flimrade förbi innan jag snällt och fint svarade:
Tråkigt att du känner att du måste förlöjliga något så fint som att du har hittat någon som du vill inleda ett förhållande med, men jag önskar er all lycka.
Ta hand om dig.

För man kan kalla mig mycket, men osmaklig är inte ett av de ord som brukar nämnas i sammanhang där jag inkluderas. Även fast jag idag bär neonrosa lackpumps.

 

13 Responses to “Slipper man en skitstövel, står det en förhoppningsvis max 999 åter”

  1. maza Says:

    Det är i det här läget ”Jag fejkade bara” eller ”din kuk är ändå så liten så jag är glad att jag slipper träffa dig mer” är mer än tillåtna!

  2. Nini Says:

    Jag secondar Mazas kommentar. Jag hade ifs andra kommentarer i tanken, men med liknande innebörd.

    Jävla idiotsnubbe.

  3. AA Says:

    Hehe, så blir det när du är så sugen men inte får det du vill ha. Tyckte det var snyggt förklarat att han inte var intresserad av dig mer än som vän men träffat en annan.

  4. Å Says:

    P: Nja, det gick över på ett dygn ungefär så det var kortvarig smärta.

    Maza och Nini: Amen.

    AA: Oj, första idiotkommentaren jag fått. Gratulerar till förstaplatsen.

    ”Snyggt förklarat” är att vara direkt utan någon form av illa dold sarkasm. Simple as that.

  5. Karin Says:

    Vilken jubelidiot!

  6. Haren Says:

    ojojojoj… här kan vi nog tala om ett fall där din ursprungliga magkänsla var helt rätt.

  7. P Says:

    Bra med saker som gör ont i korta stunder. Jag är helt kär i din blogg för övrigt.

  8. beerbelly Says:

    Trist att han var en idiot även om det väl fanns tydliga tecken på det. Otroligt osnyggt av honom med inblandning av vän och osmakligt förslag osv.
    Starkt att inte svara irriterat med. Vet inte om han fattade eller förstått annat men ändå.
    Hoppas du har en kanon dag idag!

  9. Å Says:

    Karin: Mmm.

    Haren: No kidding…

    P: Tack! Att vara kär är bra, det vill jag också bli!

    BB: Tack gode gud att det finns män som du som förstår det osmakliga i det hela, det inger hopp!

  10. beerbelly Says:

    Tack och snällt sagt. Tycker definitivt inte du ska tappa hoppet!
    Jag kanske är mer 1 på miljonen förstås.. =)
    Ha det gött!

  11. P Says:

    Å, jag vill också bli kär – företrädesvis i en man – men inte just nu. Din blogg är ett perfekt substititut dock, den finns där när jag vill ha den, den gnäller inte på mig när jag läser andra bloggar, den väntar snällt på sin tur, den blir inte sur om jag är tyst och osocial och inte säger något – den finner sig helt enkelt i alla mina beteenden och nycker.
    Var finns det en sån karl, undrar jag.

  12. Greenchili Says:

    Tycker lite synd om den tjejen som ”lyckats ingå exklusivitetsavtal” som han bestämt sig för att följa ”tillsvidare”. Jisses. Undrar om hon vet vad hon gett sig in i.


Kommentera

