Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Mina definitioner måndag, 4 februari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:48 e m

Att vara vän är att finnas till hands. Det är att finnas i närheten även när det inte passar en själv, även när livet stormar och rusar runtikring, även när solen lyser och livet leker.

Att vara bekant är att höra av sig när det passar en själv.

 

4 Responses to “Mina definitioner”

  1. m Says:

    och så blev alla vänner bekanta. 🙂

  2. Nini Says:

    Jag skulle säga att det visar väldigt tydligt vem som är en vän och vem som är en bekant.

  3. Å Says:

    m: Nej, jag har många vänner.

    Nini: Precis, och du vet själv vilken du tillhör.

  4. m Says:

    jo, jag tror dig. jag syftade på mig. 🙂
    en smula ironiskt, även om det kanske inte framgick.


Kommentera

