Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Mr Right söndag, 27 januari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:03 e m

There’s only one thing I know for sure; no matter the time it will take me, no matter the effort it will cost, no matter the sorrows I will endure, no matter what might come my way, I will find you.

I will find you.

Until then.

 

3 Responses to “Mr Right”

  1. beerbelly Says:

    Kul att leta med, eller? 🙂
    Ha det gött idag!

  2. Johan Says:

    lägg in en beställning hos Kosmos, det gjorde jag och rackarns vad bra det fungerade. Q kom in i mitt liv och jag vill inte att hon försvinner ur det någonsin.

    Ye who seek shall find!

  3. Å Says:

    BB: Ibland. Ibland inte.

    Johan: Det har jag. Men kosmos verkar ha väntetid. Eller så är Han bara inte ledig ännu. Jag får väl vänta tills tiden är inne helt enkelt.


Kommentera

