Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Om att censurera lördag, 26 januari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:06 e m

När jag gör någon så illa genom att skriva något att han eller hon mår dåligt, då kommer jag censurera. Nu har jag gjort det, utan min mening, alltså censurerar jag. Mot mina bloggprinciper, men alldeles i regel med mina vänprinciper. Och vänprincipen trumfar bloggprincipen.

 

One Response to “Om att censurera”

  1. m Says:

    vänprinciper bör alltid klå bloggprincipen. och alla andra principer också för den del. kaka till dig!


Kommentera

