Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Naken. Ärlig. Ocensurerad? fredag, 25 januari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:16 f m

Såhär naken kommer jag nog aldrig bli eftersom jag inte träder fram helt i ljuset och säger Titta, det här är jag. Men jag kan vara mer ocensurerad på grund av det, så jag låter nakenheten får stå tillbaka till fördel för det osencurerade. Hur som helst är Mias blogg bland det naknaste jag har läst av en ”kändis”.

Underbart, eller obehagligt? I dagens tider vet jag inte. Just nu står jag bredvid och tittar på när hon så vackert lämnar ut sig, men håller samtidigt tummarna för att det inte ska slå tillbaka på henne, som det gjort för så många andra tidigare. Det finns alldeles för många psychos därute helt enkelt.

Men all respekt till Mia för att hon vågar. Läs och njut.  

 

Kommentera

