Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Nämen, inte menar du väl mig? måndag, 21 januari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 5:30 e m

Titta vad miss Baglady har skrivit om mig på sin blogg…

”Bästaste bästa bloggen
Jag ska slänga mig i väggen. Har hittat tjejen som skriver den bästa bloggen. Hon återfinns här
. (…) Damn. She is good. She is the best. Coolt.”

Sådana tillrop får jag ju inte direkt varje dag. Sedan att jag vet att hon har rätt, det är ju en helt annan sak.

 

2 Responses to “Nämen, inte menar du väl mig?”

  1. Sara Says:

    Apropå bloggar och länkar du har fått en utmärkelse, kika in hos mig.
    Mvh S

  2. Å Says:

    Sara: Man tackar!


Kommentera

