Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Haha! onsdag, 16 januari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 5:56 e m

Här har ni kvinnan med lösningen på alla problem! Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.

Så, för att lösa det här problemet gjorde jag helt enkelt som följer:

1) Smorde in hela härligheten med Iprengel.

2) Åt två alvedon.

Resultatet blev detsamma, men fan så skönt det var att slippa smärtan! Och om ni undrar varför jag envisas med vaxning; svaret finns här.

 

3 Responses to “Haha!”

  1. Greenchili Says:

    Höhö, behöver inte ens läsa länkarna för jag minns precis =)

    Smart med vaxning!

  2. Nini Says:

    Så det funkade alltså?

    Hmmm… då kanske jag kan ge mig på det där…

  3. Å Says:

    Greenchili: Snart känner du mig bättre än jag känner mig själv 🙂

    Nini: Ja varför inte? MEn jag rekommenderar verkligen inte att göra det själv…


Kommentera

