Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Hoppsan tisdag, 15 januari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:37 e m

Jag kan själv. Eller för att vara helt korrekt, jag tror att jag kan själv. Jag tänkte att jag skulle installera en sladd-dimmer. Så jag klippte av sladden.

*Poff*

*Blixt*

*Rök*

Jag hade inte dragit ut sladden. Det slog mig liksom aldrig att göra det eftersom lampan var avstängd. Nu har jag konsulterat fyra ingenjörer som säger att de tror att det inte ska vara några problem även om till och med proppen gick. Men de skrattade när jag berättade. Gud så de skrattade…

Edit: Jag klara´t! Jag är så bra så bra så bra så bra!

 

9 Responses to “Hoppsan”

  1. Nini Says:

    *asg*

    Jag dööööööööööööör!!!

  2. beerbelly Says:

    Tur att du inte fick det genom kroppen.
    Då gör det inget att jag skrattade rejält när jag läste 😀
    (betyder inte att inte jag skulle kunna lyckas med det också..)

  3. Tebasile Says:

    jo men du… jag är ju snart ingenjör… och jag skulle nog också fixa något sådant 🙂

  4. m Says:

    jag undrar varför du konsulterar fyra olika?

  5. Å Says:

    Ja, det var ganska kul efteråt, men först var det inte så kul…

    m: Ringde en och han hade tre på besök…

  6. m Says:

    haha. fantastiskt. denne borde kanske utvidga sin umgängeskrets lite.

    förresten. grattis till ett timell-moment. hoppas du är nöjd.

  7. Shadow Says:

    Du, var försiktig alltså! Du kunde ha fått dig en rejäl kyss där.

  8. Å Says:

    m: You have a point. Men jobbar man i Norge så får man kanske nöja sig med andra (svenska) ingenjörers sällskap, vad vet jag…

    Shadow: Asch, det fick jag, men vad fan, jag har ju nio liv så nu borde jag ha…hmmm…tre(?) kvar.

  9. Shadow Says:

    Haha, visste väl att du hade övernaturliga krafter. Jag är nog inne på mitt sista liv nu. Jag är försiktig.


Kommentera

