Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Big Dickus torsdag, 10 januari, 2008

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:57 f m

Status: Ice cold

Fy fan för hans attityd. Fy i helvete. Jag äcklas av bara tanken att han har legat i min säng. Sammanfattning på vår dialog ikväll kan läsas nedan:

Han: Fan vad skönt det är att vara singel. Fan vad skönt. Fan vad skönt.

Jag: *tyst*

Han: Att vara tillsammans med någon är ju för fan bara att anpassa sig till normen, stå emot sina egna biologiska drifter, eller hur?

Jag: *tyst*

Han: Det är så jävla skönt att stå utanför, att vara sin egen, att älska alla kvinnor, eller hur?

Jag: *tyst*

Han: Fan va’ tyst du är.

Jag: Jag är ledsen men jag har nog aldrig lyssnat på en mer ointressant människa i hela mitt liv. Jag måste varit jävligt full under nyårsnatten.

Han: Va? Men fan vad taskig du är, erkänn att jag är mysig i alla fall, erkänn?

Jag: *tyst*

Han: Erkänn att jag är den mest intressanta killen du träffat under 2008?

Jag: *tyst*

Han: Eh?

Jag: Trevligt att träffas. Lycka till i framtiden.

Han: Ska du gå nu?

Jag: Är du är så jävla dum att du inte ens vet svaret på den frågan?

*Ridå*

 

6 Responses to “Big Dickus”

  1. lillasyrran Says:

    Låt mig gissa, han kommer inte på festen längre?

  2. Greenchili Says:

    Ja, inte en helt ovanlig inställning förstås. Fruktansvärt tragisk och tråkig, men tyvärr inte ovanlig. Blä!

  3. m Says:

    Underhållande med personer utan självinsikt. Givetvis störande för dig, som var i närheten, men såhär i efterhand hoppas jag att du kan skratta åt den lilla misslyckade mannen.


Kommentera

