Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Regler är till för att brytas måndag, 17 december, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:23 e m

På min nya arbetsplats finns det en väldigt tydlig uttalad regel. Jag kallar den ”No fuck rule”; eftersom inga kärleksrelationer får förekomma mellan kollegor, chef och anställd eller dylikt. Nu har två i ledningsgruppen för det svenska bolaget gått ut med att de är ett par sedan några månader tillbaka. Hon får sitta kvar på sin position, han blir befordrad. Jag har därför bytt namn på regeln till ”No fucking rule” och funderar på att börja råstöta på han snyggingen. Vad säger ni? Go eller no go?

 

7 Responses to “Regler är till för att brytas”

  1. beerbelly Says:

    Tycker du det är värt ev problem så go for it. Men kanske värt att fundera på det en extra gång innan?
    Lycka till.

  2. Greenchili Says:

    Är det killen som redan är i en relation? Ujuj, stay away…

  3. Alley Cat Says:

    NO GO!!!
    Han är redan i en relation…
    Någon kommer därmed att bli sårad i slutändan.
    Lägg till detta att ni jobbar ihop.

    Du är vacker och intelligent men har nyligen gått igenom uppslitanden – ha lite tålamod är mitt tips!

  4. Å Says:

    Ironi mina vänner? Känner ni till det begreppet?Hahaha, det är väl klart att jag inte raggar på jobbet. Jag är mycket proffessionell när det gäller arbetsrelationer. Det trodde jag var väldigt tydligt…

  5. Greenchili Says:

    Jodå, det har varit intrycket jag fått av dig, men man kan aldrig vara säker 🙂

  6. beerbelly Says:

    Jag fattade inte ironin. Trodde hobbyn skulle få företräde. Men var nog bra att du var ironisk kanske.

  7. Haren Says:

    No fuck rule/No fucking rule. Hihi.

    God Jul!


Lämna en kommentar