Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

FYI tisdag, 11 december, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:41 f m

Eftersom ni är så nyfikna:

Yes, I have taken a lover.

I ordets rätta betydelse; det vill säga no mess and no fuss. Och hemköring är inkluderat i avtalet. Fler frågor på detta?

 

8 Responses to “FYI”

  1. beerbelly Says:

    Nope inga frågor.
    Bra om du har det och mår bra.

  2. Greenchili Says:

    Hemkörning låter lyxigt 🙂

  3. Jag undrar var du hitta en sån. Jag skulle behöva en sådan… Lite lätt sådär, hemkörning verkar bra. En sån beställer jag!

  4. Å Says:

    BB och Greenchili: 🙂

    Josefinfinfin: Leta bland gamla tonårskärlekar. Det funkade för mig (och Agneta Sjödin om jag inte minns fel).

  5. Nini Says:

    Fasen att man inte kan ha ett harem när man är sambo
    😦

  6. maza Says:

    Har han nån porrig bror?

  7. linda Says:

    nej det låter helt underbart!!

  8. Å Says:

    Maza: Nej, sorry 😉


Kommentera

