Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Jag saknar dig torsdag, 29 november, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:28 e m

Anders, min Anders, som återigen är ute i den vida världen och ser sig om, han fattas mig. Jag saknar att ligga på hans soffa medan han sitter i sängen och spelar gitarr, nynnandes någon låt jag inte kan, lyssnandes på mig och mitt pratande. Jag saknar våra diskussioner om gud och hans moster, hans skratt, hans bekymrade min, hans hjärta. Jag skickar mail om att jag kan ge honom ett jobb, bara han kommer hem, men han vägrar komma hem innan Sverigevintern är över.

Hej min fina van!

Jobbet lat mycket intressant. Jag forstar att mars ar forsent, men jag ar tacksam for att du tanker pa mig! Hoppas att du haller ogon och oron oppna i fortsattningen ocksa, det uppskattas valdigt mycket. 

Skont att hora att du har det bra, hoppas att du far en fin forsta advent. Nu maste jag sticka innan bossen ser mig inne pa hans kontor!

Puss pa skinkan!

I love you

/Anders

 

Kommentera

