Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ps. tisdag, 6 november, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:05 e m

Jag vill börja dejta.

Någon som har några lämpliga offer för mig att börja med? Som övning menar jag…

 

11 Responses to “Ps.”

  1. la linda Says:

    hmm… finns ganska många sydamerkinaer som aldrig säger nej till svenska flickor här i min del av världen 😉 oftast säger inte svenska flickorna nej till dem heller men det brukar oftast sluta i hjärtesorg. så, nej. jag har nog inget lämpligt offer.

  2. Mr.M Says:

    Hmmm. Har en lämplig kandidat med muskulösa ben. Tyvärr befinner han sig i Göteborg.

  3. beerbelly Says:

    Känner tyvärr inga i sthlm som inte är upptagna redan.. gissar att det finns en massiv kö på dating sidor dock. Hej igen btw och kul att det känns bättre.

  4. Nini Says:

    Lessen vännen, alla jag känner är antingen upptagna, utomlandsboende eller mina gamla lekkamrater…

    Men jag lovar att hålla koll åt dig 🙂

    Mr M – är muskulösa ben det enda du kan berätta om killen? Just benen är kanske inte det allra viktigaste… 😉

  5. Å Says:

    Det var då fan! Inte en endaste? Jaha, då blir det väl upp till me myself and I som vanligt. Men det blir inga dejtingsidor, där går gränsen (än så länge i alla fall…)

  6. beerbelly Says:

    Nej, du klarar dig nog bra utan dem. Beror nog rätt mycket på vad man letar efter. Kan finnas en del som inte är ute så mycket tex men jag vet inget om detta.

  7. Mr.M Says:

    Nini: Jag trodde att det var viktigt för Å med muskulösa ben? Vad är viktigare än det?

  8. Å Says:

    Mr M: Muskulösa ben är jätteviktigt. Du har helt rätt! Men viktigare än det kanske är rätt inställning?

  9. Mr.M Says:

    😉

    Benen är viktigare än rätt inställning. Du skulle väl bara öva?

  10. Å Says:

    Mr M: Rätt inställning till mig är viktigare än benen. Dvs han måste förstå att jag just nu bara är ute efter passionerat sex….. och att bli bortskämd. Inga förhållanden, inga krav, ingenting annat. Fast det är klart, utan snygga ben så blir ju inte sexet så passionerat. Fan, du har rätt.

  11. Nini Says:

    Men är det det enda som du kan berätta om killen?? Han kan ju ha hur snygga och muskulösa ben som helst och vara askorkad och se ut som en molusk! Då spelar ju benen inte längre nån som helst roll. Allt måste sättas in i en helhet. Jag har iaf inte sex med killars ben…


Kommentera

