Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det där om att tänka efter före… fredag, 2 november, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:14 e m

Som vanligt har jag bokat in en hektisk helg. Ikväll ska jag på fest hemma hos två gamla klasskompisar som numera delar lägenhet i Stockholm. Känner inte så många som kommer vara där men det blir nog roligt i alla fall. Problemet är bara ett, jag ska flyga till Göteborg med åttaflyget imorgon. På morgonen. Vilket innebär att jag måste gå upp senast klockan sex (såvida jag struntar i hur jag ser ut, annars halv sex). Så det kommer nog inte bli särskilt sent ikväll, alternativt så sent att det inte är någon poäng att lägga sig.

Resterande del av helgen ska tillbringas hjälpandes mr J med att renovera hans kök. Förutom på kvällarna, för då ska jag låta bekräftelsemonstret härja. Jag behöver nämligen en dos av lite barnförbjuden action, och det tänker jag få (dock INTE av mr J, även om han är en jävel på det). Är åter framför en dator på tisdag. Fram tills dess är det bara kroppsarbete för fröken Å, pun intended.

 

2 Responses to “Det där om att tänka efter före…”

  1. Nini Says:

    Härligt…. kroppsarbete alltså…
    Sånt blir det inte mkt av för mig den här helgen. Om jag inte räknar in träningen 😦

  2. Shadow Says:

    Önskar dig skön träningsvärk.


Kommentera

