Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

En ny upplevelse att lägga i ryggsäcken torsdag, 1 november, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:38 e m

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt igår…

Jag hade jättetrevligt i början av kvällen. God mat, gott att dricka och trevligt sällskap. Men vid halv elva började jag må dåligt. Jag fick huvudvärk och började känna mig yr.

Vid elva satte jag mig i en taxi hem.

Mellan halv tolv och fyra inatt hallucinerade jag. Eller jag tror det i alla fall, annars kan jag meddela att det bor några elaka tomtar i min lägenhet.

Så, I have a sneaking suspicion someone did something with my drink… Eller som P (han som alltid får ta emot fyllesamtal från mig mitt i natten) sa: Under de tretton år vi har känt varandra, har jag aldrig hört dig låta så osammanhängande och konstig. Jag vågade inte ens lägga på. Funderade på om jag skulle ringa akuten men du var så söt att jag lät bli…

Begreppet I’ll try everything once har nu fått en ny innebörd, men låt mig säga såhär, i fortsättningen kommer jag ha större uppsikt över min drink, för särskilt kul var det inte. 

 

3 Responses to “En ny upplevelse att lägga i ryggsäcken”

  1. lillasyrran Says:

    Lillasyster nu väldigt orolig!

  2. Nini Says:

    Uuuuh! Inte nice!
    Sthlm visar sig verkligen inte från sin bästa sidan när det gäller dig. Jag trodde att stan skulle göra liiiite bättre ifrån sig, faktiskt.

    Nu är jag pesviken 😦

  3. Shadow Says:

    Aj fan, det är lurigt sådant där. Tur att du kom hem i alla fall. Det kunde ha gått illa.


Kommentera

