Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

I brist på annat torsdag, 4 oktober, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:16 e m

Jag köpte en ny Lelo på lunchen. Nu är i alla fall nästkommande natt ”räddad”. Thank God for Ooups.

 

6 Responses to “I brist på annat”

  1. beerbelly Says:

    Jag vet inte hur de står sig jmf med riktigt men bra initiativ. De såg rätt snygga ut en del med :).
    Fan risk för att det blir ännu sämre jobbat ett tag nu. Blir tvingad att fantisera om vilken du köpte osv. Det var väl bara ny laddare du köpte? Det var de jag tänkte på ..

  2. Å Says:

    Men herr BB, inte ska du fantisera om min leksak? Det låter inte riktigt hälsosamt. I så fall är det väl bättre att du köper dig en egen och leker lite själv? 🙂

    Och nej, det var ingen laddare. Vilken håller jag för mig själv men låt mig säga såhär, när jag väl hittar den gamla (den är nerpackad någonstans) så hamnar denna i min skrivbordslåda på jobbet. Den är diskret nog för det.

    Ps. En vän och hennes pojkvän hittade en leksak när de hjälpte till att packa upp i fredags. Den undersöktes noggrant. Kanske skulle jag bjuda in dem igen, så att jag hittar även min gamla Lelo + alla andra små söta leksaker? Hmmm…

  3. Nini Says:

    *asg*

    Du kanske borde anlita en sökhun… jag menar kanin?

  4. beerbelly Says:

    Hehe nej jag ska ju inte det .. får fundera på det lite. Hur jag ska sluta tänka på det alltså.. Jag tänkte rekommendera kaninen med bara hört gott om den. Den gör allt utom att kramas och prata efter .. och det gör väl inga killar heller. Någon som säger då så är det en myt 🙂

  5. lillasyrran Says:

    Gillade du den då? Eller hajpade jag den för mycket? 😉

  6. Å Says:

    Nini: Hmm… Eller kanske en finska?

    BB: Du rekommenderar? Hahahaha. Du är för söt.

    Lillasyrran: Den var bra.


Kommentera

