Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det där om att vara nybliven singel torsdag, 4 oktober, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:31 f m

Jag har drömt sexdrömmar hela natten. Och inte fanns det någon att väcka för att få utlopp för frustrationen.

Är det så här det ska vara? Jag bara undrar. 

 

5 Responses to “Det där om att vara nybliven singel”

  1. beerbelly Says:

    Vet inte. Minns aldrig vad jag drömmer om det inte är mardrömmar. Kan hända att det finns indikationer på sexdrömm iofs, men vet inte.
    Om de var schyssta så var det väl bra? Får väl investera i en leksak om det behövs.
    Vill du hitta någon ny så gör du ju det med.

  2. Å Says:

    BB: Jag har många leksaker. Men det är inte riktigt samma sak. Fast, som tröst gick jag ut och köpte en till på lunchen…

  3. maza Says:

    Det är så det ska vara tills du är hel sweetheart. Sen ska det bli bra bättre bäst!

  4. Alley Cat Says:

    Jag har varit singel i över 10 år… Det blir bättre! Man glömmer liksom bort hur det kändes och hur det var. Kanske ingen tröst. Kanske låter det trist. Kanske kan du få tillfredställelse tillfälligt av någon eller av dig själv…

  5. Å Says:

    Maza: Ok, då vet jag!

    Alley Cat: Jag kan tänka mig det. Men jag har svårt som se mig singel i 10 år när jag i stort sett aldrig varit singel. Men det kanske kan vara skönt. Kanske.


Kommentera

