Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Tolkning tack torsdag, 13 september, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:35 e m

Inatt drömde jag att jag födde barn, men inte vilket barn som helst, utan jag födde L, mr. J:s lillasyster. Hon fyller snart 2 år, och jag födde henne i nuvarande storlek. Needless to say sprack jag ganska mycket, men det gjorde inte ont. Sedan ammade jag henne, vilket var behagligt.

Vad fasiken betyder denna dröm?  Några tolkningar?

 

4 Responses to “Tolkning tack”

  1. Shadow Says:

    Jag tolkar det till att jag måste äta en Bic Mac till middag idag. Tack!

  2. beerbelly Says:

    Du gillar Karelin? Ju större bebis desto bättre? Tveksamt om det behövs någon annan tolkning än att du är skapligt gravid heller..

  3. Nini Says:

    *jajjks*
    Föda en 2-åring? Som om det inte var tillräckligt jobbigt att föda en vanlig bebis… 😦

  4. avgrundsdjup Says:

    Varför inte tolka drömmen som att somliga drömmar inte behöver tolkas, en del saker är man lyckligare om man inte förstår??


Kommentera

