Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

These are the days of my life tisdag, 4 september, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:36 f m

Himlen är blåare än den varit på veckor, men kylan kryper sig närmre och närmre trots element och varm choklad och varma filtar. Utanför mitt fönster står byggnadsarbetare och renoverar fasaden på huset jag jobbar i, och då och då kommer en fiskmås på besök.

Jag, jag tänker på livet, och på en annan stad, någon annanstans. Alltid på väg, alltid kvar, och alltid blickandes tillbaka. Och jag fryser.

 

7 Responses to “These are the days of my life”

  1. Fröken Fisk Says:

    Du har haft många tuffa saker på sistonde, hoppas att det blir lättare framöver för dig.

  2. beerbelly Says:

    Det kan vara mysigt med höst också. Det är mysigt att behöva värma sig om det inte är för långt till värmen. Ljuset på hösten är svårslaget. Jag är skandinavien freak..
    Ha det bra idag.

  3. Nini Says:

    Det bästa med hösten å kylan är att det är helt ok att sitta inne, under en filt med en kopp varm choklad och bara läsa en hel dag. 🙂

  4. beerbelly Says:

    Hur är läget idag då?
    (skriv inte att det var jag som frågade igen …ser inte bra ut för min image ;))

  5. Nini Says:

    Det är inte bara bb som undrar hur det är med dig, jag undrar också. 🙂

  6. Ms.Take Says:

    And me.
    Kärlek till dig gumman. Det kommer ett ljus.

  7. Å Says:

    Fröken Fisk: Ja, och det hoppas jag med…

    BB: Hmmm. Kanske. Men jag tycker inte om att frysa.

    Nini: Sant.

    MsTake: Tack gumman.


Kommentera

