Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Tack gode gud för vänner torsdag, 30 augusti, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:01 e m

När allt är som mörkast, när jag bara faller och faller, när jag måste springa på toaletten och kräkas, så skickar jag ett sms till de allra finaste, och då kommer de ”springandes”. Meddelanden från överallt, telefonsamtal, email, allt möjligt, och det har bara gått 1,5 h sedan jag fick veta. Jag har de finaste vännerna i hela världen, och jag är så tacksam för det.

Dessutom skickar ni som inte ens vet vem jag är, som inte ens känner mig, så fina kommentarer och mail att jag inte ens vet vad jag ska säga. Jag har inte ord.

Helt otroligt, mitt i allt mörker, så finns det faktiskt ljus, och det är så skönt att veta.

 

4 Responses to “Tack gode gud för vänner”

  1. beerbelly Says:

    Skönt att höra. Bra/viktigt att ha några att prata med.

  2. Nini Says:

    Vännen, du är en ljus positiv person, det är klart att du drar till dig andra positiva personer som bryr sig om dig.

  3. Li Says:

    Jag tror att man får de vänner man förtjänar vilket innebär att du antagligen är en lika viktig person för dem.

    Känner med dig.

    Kram


Kommentera

