Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Censur torsdag, 30 augusti, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:26 f m

Jag har deletat de två senaste posterna, jag vet. Jag har precis gjort det jag lovade mig själv att inte göra. Jag har censurerat mig själv. Kanske kommer de upp igen. Jag vet inte. Men det finns en väldigt stark anledning till att jag har deletat dem.

Jag sitter just nu här i chocktillstånd. Hela jag bara darrar. Jag förstår verkligen ingenting. Det som skulle vara omöjligt, det som bara inte kan hända, det som jag har tagit 500 olika försiktighetsåtgärder kring, det har hänt, igen. Och nu känns det som att jag har fastnat i en twighlightzon där någon står och skrattar mig rätt upp i ansiktet. För inte fan kan någonsin något gå min väg. Visst fan ska allt hända mig, trots att jag gjort allt för att förhindra att det ska hända.

Jag är gravid. Igen.

Nu bryter jag ihop. Igen.

 

9 Responses to “Censur”

  1. Nini Says:

    *skickar tusen kramar*

  2. Smyg Says:

    Och jag skickar tusen till. Och en.

  3. Fredrik Says:

    Å jag skickar tusen till. Och två.

  4. Alley Cat Says:

    Åh, fina Å! Det smärtar mig att läsa…
    En stor varm innerligt menad kram! Och ett öra eller axel om så skulle behövas…

    Livet prövar vissa hårdare än andra… Varför det fortsätter att pröva dig som redan uppvisat så mycket styrka och mod är för mig en gåta!

    Ta det varligt nu!

  5. Jisses_Amalia Says:

    Ibland går ödet sina egna vägar. Oftast är det svårt att se varför vissa saker händer…. men när man fått distans till det så förstår man! Jag förstår att det finns många sidor av det här och att du har ännu en jobbig tid framför dig. Men jag vet att du vet att trots detta så blir det bra….så småningom…. Tusen kramar även från mig!

  6. maza Says:

    Men kära hjärta.. Som du säger, känner inte, vet inte men påverkas iaf. Skickar styrkekram!

  7. Å Says:

    Tack alla. Det värmer, ända in i hjärteroten…


Kommentera

