Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Jag (för rättvisans skull) måndag, 20 augusti, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 7:17 e m

Jag är lagom lång. Byggd som en KVINNA, med mjuka former, runda bröst och en otroligt mjuk hy.
Jag är mörk (just nu), men det förändras ganska ofta. Detsamma gäller frisyren. Jag är mjölkvit i hyn och nästan hårlös på kroppen.
Jag har en kvinnlig, lite mörk röst. Jag skulle aldrig säga ”vill du älska” och jag är inte tyst vare sig utanför eller innanför sovrummets väggar. Jag kan sätta Honom på plats, på mer sätt än ett.
Jag är händig, men jag vill inte behöva vara det.
Jag är inte så stark. Inte heller smidig. Men jag är envis, så måste jag, så kan jag vara båda två. Jag kan nämligen vara följsam och mjuk, men även hård och motvillig.
Jag är väldigt smart. Jag kan göra vem som helst ordlös och mållös och full av beundran.
Jag är snygg i det mesta. Gillar man bröst och rumpa så gillar man mig såväl påklädd som naken. Och jag är fåfäng.
Jag är fantastisk, kan Han imponera på mig, så kommer jag få Honom att känna sig fantastisk också.

Och jag lovar, jag får det att pirra i magen.

 

10 Responses to “Jag (för rättvisans skull)”

  1. beerbelly Says:

    Hehe jag bedömmer dit självförtroende som ok nu 🙂
    Vet inte om det är rättvist att först bli dissad sen läsa det där..men uppskattat oavsett.
    Lagom lång är btw precis vad jag alltid letat efter 😉

  2. Å Says:

    Har jag dissat dig? Herregud, förlåt! Det var ju du som sa att det inte fanns något pirr så jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du känner dig illa behandlad för att jag spann vidare på det.

    Och du, angående självförtroendet, det går lite i vågor 😉

  3. beerbelly Says:

    Aah jag får gå tillbaka på föregående kommentar hör jag.. Det var kanske jag som dissade mig genom att inte uppfylla dina önskemål.

    Jo det går i vågor hos mig med och det är nog naturligt. Även att det skiljer väldigt mellan olika utmaningar. Jag har gott inför vissa saker men inget inför vissa.

  4. Ilbisonte Says:

    Har någon verkligen yttrat frasen ”vill du älska?” sedan pilsnerfilmens dagar? Jag tror fan inte det. Fin beskrivning f.ö.

    Självförtroende räcker en lång väg

  5. Å Says:

    Ilbisonte: Ja, det har någon…

  6. Alley Cat Says:

    Du låter onekligen fantastisk!!! Vilken man kan motstå en kvinna som garanterat ger pirr i magen?!?

  7. Nini Says:

    ”Vill du älska” låter som nåt man säger på skämt… När man försöker vara så där lite gammaldags romantisk fast asflabbet hänger i luften…

  8. beerbelly Says:

    Jag har sagt mer än nog i de här posterna redan gissar jag.. men ändå.
    Vad är problemet med ”vill du älska”?
    Jag fattar inte..
    Alla kvinnor borde komma med en tjock och personligt utformad bruksanvisning.
    När ni/vi vill boka dejt så ber vi om bruksanvisningen och får en teoretisk möjlighet.

    Nej jag har inte kört med ”vill du älska”, skulle nog kunnat säga det om jag trodde det behövdes dock.
    Är det för töntigt? därmed avtändande?

  9. Å Says:

    Alley Cat: En del män är livrädda för pirr i magen.

    Nini: Mjuka män tycker att det är romantiskt. Och det är det kanske, i teorin (läs: Harlequin noveller). Själv tycker jag snarare att Eddie Murphy i Raw har fattat hela grejen 😉

    bb: Det är bara för mjäkigt, för pretentiöst. Jag har inte sagt att jag inte vill älska, men att säga det sådär, det är så fruktansärt osexigt, och det får i alla fall mig att känna mig som 55.

  10. beerbelly Says:

    Hehe 55 känns mer dirty iofs.. Förstår vad du/ni menar dock tror jag. Tillräckligt för att släppa det åtminstone.


Kommentera

