Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Bilder på lägenheten fredag, 17 augusti, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:42 f m

Imorgon ska jag åka till Stockholm och titta på mitt nyförvärv. Hoppas hoppas hoppas att jag inte blir besviken.

Det jag (på bilderna) blev förälskad i var nämligen ytterdörren, ljuset som kommer från rummet som man inte ser och tapeten i senare delen av hallen.


Så håll tummarna för att det är lika fint i verkligen!

(Det är lite lustigt egentligen, ju äldre jag blir, desto mindre lägenhet skaffar jag. Undrar vad jag kommer bo i som pensionär, en skokartong kanske?)
 

7 Responses to “Bilder på lägenheten”

  1. Anonymous Says:

    Stockholm är ju bäst, och Kungsholmen är den bästa delen av Stockholm givetvis..
    Apropå bilderna så är vidvinkel farliga grejjer, men visst såg det snyggt ut!
    Lycka till!

    // exil Kungsholmare i Oslo.

  2. maza Says:

    Den ser fantastisk ut!

  3. beerbelly Says:

    Håller med om att det ser fint ut. Jag har funderat på mindre lägenhet med… du kanske är något på spåren med åldern ;). Med ålder kommer visdom och/eller tvärtom antar jag.

  4. Nini Says:

    Den ser helt underbar ut 🙂

    Ser fram emot en inflyttingsdrink eller så sen…

  5. Shadow Says:

    Det ser riktigt mysigt ut!

  6. egon Says:

    ser hur fint som helst ut. tapeten är cool.

  7. Å Says:

    Den var…. helt underbar! Och den var faktiskt större än jag hade trott!

    Jag ska nog trivas, i lägenheten i alla fall, i Stockholm får jag se…


Kommentera

