Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Det jag helst inte vill erkänna tisdag, 7 augusti, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:00 e m

Jag saknar dig.

Kan jag, får jag, skriva så?
Fan, jag vet inte.
Skit samma, jag gör det i alla fall.

JAG SAKNAR DIG!











Men mest av allt saknar jag oss.

 

2 Responses to “Det jag helst inte vill erkänna”

  1. Jisses Amalia Says:

    Att bryta upp är bland det jobbigaste och svåraste som finns…. jag förstår din känsla och MAN får faktiskt känna så…

  2. tebasile Says:

    det är klart att man får känna så!! Det midigaste som finns är att stå för sina känslor tycker jag! Jag jobbar på det…


Kommentera

