Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Mmm som i mysigt torsdag, 2 augusti, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:15 e m

Klockan är 13:16 och jag ligger naken i vardagsrumssoffan och läser. Då och då plingar mobilen med vansinniga bud på vansinniga lägenheter. Jag skakar på huvudet och tänker att det löser sig, för det gör det alltid. Just nu tänker jag bara njuta. Och det gör man bäst naken, ifall någon undrar.

 

9 Responses to “Mmm som i mysigt”

  1. Anonymous Says:

    hoppsan 🙂
    //bb

  2. Nini Says:

    Klart man gör…
    Det var därför jag dammsög polarens hus naken idag, ska jag göra nåt sånt trist kan jag lika gärna vara naken…

  3. Å Says:

    Nini: Iklädd enbart de nya skorna eller?

  4. Anonymous Says:

    damnit mycket mer än min fantasi mår bra av 🙂
    //bb

  5. Anonymous Says:

    det var inte roligt alltså.. sorry
    //bb

  6. Å Says:

    BB: Det är inte bra att fantisera så mycket, eller?

  7. Anonymous Says:

    vad vet jag …. nästan inget
    //bb

  8. Å Says:

    BB: Hahaha, det vet du väl bäst själv…

  9. Anonymous Says:

    Ja man kan ju tro det men jag vet inte tillräckligt för att avgöra det 😉
    //bb


Kommentera

