Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

På återseende fredag, 20 juli, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:13 f m

Jag kan inte skriva någonting, så ledsen är jag. Orden är borta, och därför även jag. Vi ses när jag anar ljuset på andra sidan tunneln.

Coldplay – The Hardest Part.wma

 

11 Responses to “På återseende”

  1. Jisses_Amalia Says:

    Ibland behöver man tid, massor av tid, så…Sköt om dig fram tills dess att du finner orden igen…

  2. Alley Cat Says:

    Det gör ont att läsa. Hoppas att tiden gör det lättare för dig.

    Ta hand om dig och ta det varsamt…

    Kram

  3. Anonymous Says:

    Hoppas du mår bättre snart.
    Du rockar.
    Kram.
    //bb

  4. Haren Says:

    Ma battre snart! Kram

  5. Nini Says:

    Du vet att jag tänker på dig. Tusen tusen…

  6. trasselfia Says:

    aldrig komma över, men vidare…

  7. Fröken Fisk Says:

    hoppas att ljuset kommer snart för dig…

  8. Shadow Says:

    En långväga kram kanske hjälper lite? Kram!

  9. Fredrik Says:

    Hoppas du mår bättre snart & att tunneln inte är så lång..

  10. Å Says:

    Tack alla. Ni är så fina…

  11. Ms.Take Says:

    Åh gumman… kärlek…


Kommentera

