Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Touched by an angel lördag, 14 juli, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 12:45 e m

Jag har många blåmärken på kroppen efter olyckan. De flesta är fula som stryk. Men ett står ut lite. Ett är faktiskt ganska gulligt. Det är i form av ett hjärta på skinkan.

Mmm, det funkar, det passar min image…

 

9 Responses to “Touched by an angel”

  1. Anonymous Says:

    ajaj looking spanked 🙂
    //bb

  2. Shadow Says:

    Vågat! Du lägger ut en bit i sänder…

  3. Å Says:

    BB: Inget fel på lite spanking i min bok.

    Shadow: Jag funderade länge och väl innan jag la ut den här bilden. Men blåmärket var så sött att jag inte kunde låta bli. Dessutom, det är en rumpa. That’s all. Och det är ganska få människor som skulle kunna identifiera mig med hjälp av enbart den bilden. Så ja, jag vågade.

  4. Den där Jenny Says:

    Mer kraft till dig, kvinna! Och ja, det där låter mycket bättre på engelska.

  5. Anonymous Says:

    Hehe nja jag vet inte. Den där ser mer klappvänlig ut tycker jag.
    //bb

  6. Å Says:

    Jenny: Danke.

    BB: Mmm, det är valfritt.

  7. Nini Says:

    Hihi det ser verkligen ut som ett litet hjärta, med vinge på höger sida *s*

  8. Å Says:

    Nini: Ja, visst är det sött?

  9. Nini Says:

    Asgulligt 🙂

    Eller… ass-gulligt kanske jag ska säga *asg*


Kommentera

