Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

En käpp och bilden är komplett torsdag, 12 juli, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:24 e m

Mr. J:s lillasyster + fyra bästa vänner har precis kommit.
Alla fem är 18, vältränade, snygga, unga, naiva, ja ni vet sådär som 18-åringar är.
Jag, invaliden, sitter i vardagsrummet.
De, de rörliga, har satt sig i köket.
De är helt ointresserade av mig.
(Konstpaus)
Jag har nog aldrig känt mig så gammal och tråkig som jag gör just nu… (Djup suck)

 

8 Responses to “En käpp och bilden är komplett”

  1. Fröken Fisk Says:

    Ajdå, inte kul när man känner sig gammal och tråkig.

    Fast det inte så kul att bli både kallad killen och gammal, (när man både har bröst, hästsvans och är under 30 år) av de gamla personerna som tar hand om på dagarna under sommaren.

  2. Å Says:

    Fröken fisk: Äh, jag överdriver lite, men jag hatar att inte få uppmärksamhet…

    Din stackare, men de kanske ser dåligt gamlingarna?

  3. Nini Says:

    Uppmärksamhet är ett måste..

    Kom dom inte ens in och frågade hur det var med dig? Du vet med så där ynklig röst som folk alltid har när dom frågar sånt?

  4. Anonymous Says:

    Låter jobbigt … blir de för besvärliga så skicka hit dem 😉
    //bb

  5. Å Says:

    Nini: Nej…

    BB: Jag lovar, men du måste lova att ta väl hand om dem, annars blir mr. J arg…

  6. Anonymous Says:

    5 kan vara liiite hybris.. men visst jag ska ta hand om dem..
    //bb

  7. Å Says:

    BB: Be careful what you wish for…

  8. Anonymous Says:

    True that. Därför jag slutat önska helt.
    //bb


Kommentera

