Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Hemma hos oss onsdag, 11 juli, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:43 e m

Mr. J: Jag trodde du skulle laga mat ikväll?
Å: Ja, det blir pizza!
Mr. J: (Suckandes) Ok, hämta menyn.
Å: Hmm, jag ska nog ha den där… (pekar på ett nummer)
Mr. J: (Skakar på huvudet) Nej, den kommer du inte tycka om.
Å: Va, varför inte då?
Mr. J: Det är fläskfilé på.
Å: Men det tycker jag väl om? Eller är det oxfilé jag tycker om?
Mr. J: Du tycker inte om något av det på pizza. Du äter två bitar och sedan petar du bara bort det.
Å: Jaha. Men den här då? (pekar på ett annat nummer)
Mr. J: Nej, den tycker du inte heller om.
Å: Varför inte det?
Mr. J: Du gillar inte köttfärs på pizza.
Å: (Suckandes) Men vad vill jag ha då?
Mr. J: En Vegetariana utan paprika med fetaost och vitlökssås.
Å: Ja, det låter gott.
Mr. J: Ja…

 

4 Responses to “Hemma hos oss”

  1. Anonymous Says:

    Hehe tur han har koll.. även om du väljer bort allt gott.
    //bb

  2. Nini Says:

    Haha men hjärtat, har du inte koll på din pizza?

    Jag beställer alltid samma sak för jag har kommit fram till att jag inte gillar en massa tjafs på min pizza som typ köttfärs, oxfilé, bearnaisesås, sallad, räkor osv..

  3. Å Says:

    BB & Nini: Nej, jag har ingen koll när det gäller sådana där banala saker som vad jag tycker om att äta. Jag tror alltid att jag är sådär experimentell och gillar allt, men inuti lever en konservativ gumma som alltid vill ha samma sak. Tur att mr. J känner gumman bättre än jag.


Kommentera

