Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Alltså jag vill inte vara otacksam men… söndag, 8 juli, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 8:12 e m

Alltså jag är oerhört tacksam och lycklig över att jag lever. Det är inte det. Och jag är mycket rörd över att halva familjen har tackat gud inatt, att mina vänner är så fina och att jag har fått så härliga kommentarer av er. Det är inte det.

Men.

Jag kan inte låta bli att tänka på det här. Och upprepa frågan:
Vad fasiken ska behöva hända mig för att någon, NÅGON, ska skicka blommor?

 

8 Responses to “Alltså jag vill inte vara otacksam men…”

  1. Anonymous Says:

    Ja det låter onekligen som du förtjänat blommor .. som du så subtilt antyder…
    Det här kanske är en början..
    http://bilder.alltinggratis.se/vaxter/blommor-pa-en-ang-32.html
    //bb

  2. Å Says:

    BB: Så jag får plocka dem själv? Det var fanimej det värsta… Eller, tack, vad gullig du är 😉

  3. Anonymous Says:

    Hehe ena stunden är man manschauvinist sen ska det plockas blommor … inga överaskningar alltså ..
    //bb

  4. Johan Says:

    Eftersom jag inte vet vem du är och Oslo/Göteborg två stora städer att leta igenom så får jag spontantillverka några digitalt.

    @–>—
    @–>—
    @–>—

  5. Å Says:

    Johan: Tack, det var väldigt gulligt!

    Men det kan väl inte vara så svårt att spåra mig? Ni har ju fått bilder på mina läppar, mitt ena öga och, hmm, mina behag. Det är väl bara ut och leta på tåget mellan Oslo och Göteborg? Eller? Är det kanske för mycket begärt? 😉

  6. Anonymous Says:

    Jag blev ju tvungen att kolla historiken förstås.. tyvärr kände jag inte igen dem .. dig 🙂
    //bb

  7. Nini Says:

    Darling, Ms Take kan intyga att om man bara droppar sin adress till mig så kommer det blommor när man minst anar det.
    Men ”Å” och Oslo/göteborg makes it kinda hard 😉

  8. Å Says:

    Anonym: Haha, då är det väl bara att leta vidare 😉

    Nini: Ska ha det i åtanke…


Kommentera

