Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Ibland lyssnar någon däruppe onsdag, 27 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 3:28 e m

Jag har suttit med ångest i två dagar. Varför? Mensen ville inte behaga komma. Även om sannolikheten att jag skulle vara gravid igen i stort sett var 0 (i stort sett obefintligt sex = i stort sett ingen chans att bli gravid) så kom många gamla tankar tillbaka, och så även ångesten.

Men tack och lov så kom den precis. Jag kan vara lugn.

Och nu blir det fanimej inget mera sex, på länge.

För er som undrar hur jag kan hamna i det här igen; ja preventivmedelsfrågan är inte så enkel för mig. Jag är allergisk mot latex, min kropp klarar i stort sett inte hormoner, jag är allergisk mot koppar, och ja, då finns i stort sett bara gummikondomer (som är förbaskat dyra och svåra att hitta) samt ”säkra” perioder kvar.

 

2 Responses to “Ibland lyssnar någon däruppe”

  1. Anonymous Says:

    Verkar som straff på straff.. 😉
    Gött att det ordnade sig bra.
    //bb

  2. Nini - nu med Turbo 3G Says:

    Fy fan! Då är det verkligen inte lätt… Har du provat p-stav eller är det för mkt hormoner?

    Jag är överkänslig mot latex, kan inte äta vanliga p-piller och pallar inte spiral men staven har funkat skitbra 🙂


Kommentera

