Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

En sommardröm torsdag, 21 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 9:09 f m

Tänk er en varm sommardag. Solen strålar, brisarna är ljumma och det är sådär tyst och lugnt som det är en varm sommardag när nästan ingen annan än du har semester. Någonstansifrån känner du lukten av grillat, och eftersom du är på så bra humör så bestämmer du dig för att ta en promenad. Du går på välbekanta gator och stigar, rundar välbekanta hörn och så plötsligt, där i solskenet, står hon, uppenbarelsen. Framför dig står en strålande vacker Å, iklädd bikini och höga klackar, med en högtryckstvätt i ena handen, och en svamp i andra. Hon böjer sig fram för att varsamt men effektivt skrubba bort en fläck på hennes vinröda stolthet till bil, och du bara stannar och gapar. Det är som en scen från någon av alla de musikvideor du sett, fast här, mitt i lilla byn. Du skyndar hem, slänger frugan på sängen, och tar hand om din sexuella frustration med visionen av Å framför ögonen…

Kanske var det så en av grannarna tänkte när han gick förbi igår. Kanske inte. Men jag tror på det förra med tanken på uttrycket i hans ögon när han långsamt gick förbi.

 

10 Responses to “En sommardröm”

  1. Anonymous Says:

    Jag hade nog hämtat bilen och bett om hjälp med tvätt tror jag 😉
    Varför ser man aldrig sånt 😦
    //bb

  2. Nini Says:

    Hahahahaha vilken otrolig sexdröm fast på riktigt 🙂

    Men Å, varför högklackat när du tvättar bilen?

  3. Mr.M Says:

    Ställer samma fråga som Nini…?

  4. erik Says:

    nini och mr m.: Varför inte?

  5. Å Says:

    BB: Du får åka till bästkusten, och leta efter mig när jag har semester helt enkelt.

    Nini: Ja 😉

    Mr. M och Nini: Varför inte? (kan även varit för att jag bara packat ner höcklackade skor, men det är egentligen oväsentligt)

  6. Anonymous Says:

    Hehe jepp kommer lägga semstern på att cruisa längs kusten och fråga alla som tvättar bilen om de är Å..
    Något ska man göra.. 🙂
    //bb

  7. Nini Says:

    *s*
    Ok du har rätt, varför inte? Om jag hade en bil skulle jag oxå tvätta den i bikini och hgklackat. Faktiskt.

    Åsså skulle jag spela ”Stupid girls” med Pink och åma mig på motorhuven som hon gör i videon 😀

  8. Å Says:

    Erik: Såg inte din kommentar när jag skrev min. Två personer, en tanke…

    BB: Det låter bra!

    Nini: Du behöver väl inte vara precis som jag? Hallå eller? Hahaha.

  9. Anonymous Says:

    Näe men det skulle jag ju inte vara heller. Du är ju bästkustkexet och jag är bullerbykexet. Heeeelt olika saker. Eh. Väl? /Nini på mobilen

  10. erik Says:

    Å: Jag tog det först som att du delade min tanke med en sådan självklarhet att du inte ville påpeka det. Men två personer, en tanke är ingen självklarhet, långt ifrån utan istället något som bör påpekas.


Kommentera

