Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Lördagskväll söndag, 17 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 1:46 f m

Ibland är jag ganska tydlig att se igenom. När jag tycker någon är riktigt riktigt snygg, så kan jag inte låta bli att spärra upp ögonen, bita mig i underläppen och samtidigt le. Fråga mig inte varför, jag gör det helt omedvetet.

Mr J och jag såg Oceans 13 ikväll. Han var med. Var femte minut fick jag en armbåge i sidan från mr J som tyckte att jag väl kunde ge mig. Men det kunde jag tydligen inte, så nu har jag ett blåmärke på min vänstra arm. Det var det värt.

 

3 Responses to “Lördagskväll”

  1. Nini Says:

    *s*
    Jag gissar att han står som nr 1 på din ”5-lista”?

  2. Å Says:

    Han är alla nummer mellan 1 och 5, för då har man väl tillåtelse att vara med honom fem gånger ostraffat?

  3. Nini Says:

    Hahaha, självklart!


Kommentera

