Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Jag fick jobbet i Stockholm fredag, 15 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 2:25 e m

Det fanns en tid då det inte var så enkelt, en tid då allt jag ville ha var valmöjligheter, men inte fick några. Nu är en tid då allt är ganska enkelt, en tid där allt jag får är valmöjligheter, men inte vet vad jag vill välja.

Jag blir så fruktansvärt frustrerad och trött på mig själv.

Så, nu går jag på semester.
Jag ska bara jobba lite lite till.
Och det är kanske bäst att jag tar med mig datorn hem också.
Om utifall.

 

Kommentera

