Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Mmm, som i ja tisdag, 12 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 4:03 e m
Om du lägger dig precis bredvid, så kan du få viska mellan mina läppar, viska de ord som jag vill höra, viska de ord som jag önskar någon kunde säga. Du kan få kyssa bort mina sorger, smaka på min tunga, som kan vara så mjuk så mjuk, och så vass, så vass. Du kan få dra ditt finger över amorbågarna och sucka och säga att ja, så fina de är, hur kan de vara så mjuka? Du kan få bita, i underläppen, lyssna på mina andetag och lukta på min ande. Om du lägger dig precis bredvid.

 

10 Responses to “Mmm, som i ja”

  1. Shadow Says:

    Too much to process, in one and the same day 😉

  2. erik Says:

    Försöker tänka tanken utanför kortets ramar, tanken innanför sängens ordnade ramar, orden mellan fina läpparna, finna andetagen att lyssna på, andan tagen av att lägga ord precis bredvid.

    (Av en händelse tog jag kort av av min mun idag, men det går inte att bildkommentera.)

  3. Å Says:

    Erik: Om ögonen är själens spegel, så måste ändå läpparna vara tankens.

    (Det borde faktiskt gå att bildkommentera. Det är synd att det inte går.)

  4. Nini Says:

    Så fint…

  5. erik Says:

    Å: Om vi bestämmer vad bröst är, så har jag sett dess och din tankes spegel, och väntar på själens spegel. Men kanske den starkaste spegeln?

  6. .m. Says:

    Du får tävla med Jagjenny om snyggast läppar i bloggosfären

  7. Å Says:

    Erik: Okej, men vad är då bröst?

    Själens spegel, ögonen? Ja, du får nog vänta ett tag. Men de är gröngula om det hjälper. Och de glittrar, men det kan jag inte fånga på kort.

    .m.: Nej du, jag tävlar inte. Det är det enda jag inte gör med min blogg.

  8. Å Says:

    Erik: Jag ångrade mig. Men glittret fångade jag inte.


Kommentera

