Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Till Shadow måndag, 11 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:37 f m

Att tjata fungerar tydligen, så ok, här kommer en bild, av två önskade. Bilden visar min, som vanligt, djupa uringning och som synes är tuttarna prickiga, BH-lösa samt helt oretuscherade. Bilden är tagen med hjälp av en mobiltelefon.

Ps. Just nu leasas de av mr J, bara så att inte missförstånd uppstår.

 

17 Responses to “Till Shadow”

  1. Ms.Take Says:

    Fast vi andra tuttgalningar (se tidigare diskussion med Nini) blir också nöjda =)

  2. erik Says:

    Å, Din förfrågan om huruvida jag ville känna är lite svårare att uppfylla med hjälp av en blogg. Och om jag tidigare tyckte att det var långt till Göteborg/Oslo så är det nu väldigt långt.

  3. Å Says:

    Ms.Take: Bra!

    Erik: Den som inte är villig att resa långväga för att känna på mina tuttar förtjänar inte att få lov att känna på mina tuttar…

  4. Anonymous Says:

    my ooh my.. du vred just upp sommarvärmen för en exilsvensk i Oslo lite extra idag. Fantastiskt!

  5. Å Says:

    Anonym: Hahaha, akta dig bara så att du inte bränner dig.

  6. erik Says:

    Å: Jag skrev aldrig att jag inte är villig.

  7. Å Says:

    Erik: Inte här, men du antydde det i de tidigare kommentarena som du syftar på. En annan av mina egenskaper: Jag har ett sanslöst bra minne.

  8. erik Says:

    Å: Jag också, och därför minns jag från det länkade inlägget att du skrev att du har ett bra minne. Så den biten ligger redan lagt i pusslet. Sedan vill jag minnas att jag spelade ner antydningen om avståndet i tidigare kommentarer, jag vill minnas det så för då kunde jag skriva som jag gjorde ovan. Och jag vill skriva som jag gjorde ovan. Jag är bra på att genom ord vrida snida på sanningen så att den passar mig.

  9. Å Says:

    Erik: Ibland kan man snubbla över sina egna ord. Ibland snubblar andra över desamma. Ibland sätter ord upp barriärer. Ibland snubblar någon på grund av barriärerna och når inte mållinjen.

    Att vrida på ord hjälper då inte.

  10. erik Says:

    Å: Jag är även dålig på att bli svarslös, har alltid något att svara. Men nu blev jag det. Och att bli svarslös gentemot Å är en pusselbit som passar väldigt bra ihop med de tidigare.

  11. Nini Says:

    Lovely. Absolut totalt underbara!!

    🙂

  12. Å Says:

    Nini: Tackar (och jag vet 😉 )

  13. Shadow Says:

    Hehe, se där. Tjat och tjat, det var faktiskt du som sa att du skulle visa dem någon dag.
    På en skala från 1 till 10, ger jag dig 11. Väl värda att fotograferas, samt bloggas om! Jag blir nästan avundsjuk!
    Ses imorrn då, runt 3!

  14. Å Says:

    Shadow: 11? Jag som hade hoppats på 12 😉 Och avundsjuk? På vem? Mig eller mr. J?

  15. Shadow Says:

    Jag vill ju inte verka alltför… men visst är du både 12 och 13!
    Avundsjuk på dig, så klart. Önskar att de brösten satt på mig i stället.

  16. Å Says:

    Shadow: Tack, tack. Och ok, men det finns ju ganska fina plastbröst att köpa om du vill klä ut/upp dig. No judgements, jag vet ju hur ni business men är…

  17. Shadow Says:

    Hehe, ett skumt släkte indeed…men jag har faktiskt aldrig haft tvångstankar om att bli trans.


Kommentera

