Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

Dina andetag är mina andetag och jag älskar dig du finaste vackraste underbara torsdag, 7 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 10:43 f m

Om jag bara kunde

Jag skulle linda in dig i bomull så det inte gjorde så ont när du föll
Jag skulle väva ett nät som skyddade mot kalla blickar och hårda ord
Jag skulle stå i frontlinjen när du behövde skydd
Och jag skulle värma ditt hjärta med socker, tabasco och citron

Men jag kan inte

Så jag ger dig min skuldra att luta dig mot
Jag ger dig min hand att hålla dig i
Jag ger dig min tid att ta till det du behöver
Och jag ger dig mitt tålamod att låna när ditt tryter

Du kommer finna dig själv igen, jag lovar
Någon kommer se dig älska dig kämpa för dig, jag lovar
Det kommer bli bra, jag lovar

 

One Response to “Dina andetag är mina andetag och jag älskar dig du finaste vackraste underbara”

  1. lillasyrran Says:

    Okej då, om du nu ska länka så kan du lika gärna länka till den nya bloggen. 😉


Kommentera

