Rapport Inifrån

Naken. Ärlig. Ocensurerad.

En sak till onsdag, 6 juni, 2007

Filed under: Uncategorized — Å @ 11:04 f m

Och eftersom det är min, och din, och allas dag idag, så tycker jag att alla ska få höras. Dessutom fascineras/frustreras/inspireras jag ju av andra människor, så jag vore tacksam om just DU kunde hjälpa mig. Jag undrar därför:

1. Vem är du?
2. Vad är ditt nästa mål/syfte med ditt liv?
3. Varför fascinerar/frustrerar/inspirerar Å dig (om hon gör det)?

Nu ska jag och min Sverigetröja inspirera 90 ovetande butikschefer. Ibland älskar jag mitt jobb…

 

6 Responses to “En sak till”

  1. lillasyrran Says:

    1) Jag är din syster.
    2) Mitt mål är att börja bygga upp mitt liv på nytt. Jag ska återta mitt självförtroende och jag ska hitta tillbaks till den personen jag en gång tyckte om att vara.
    3) För att hon är en fantastisk fin person och oerhört stark. Dessutom är hon världens bästaste syster.

  2. erik Says:

    1.
    2.
    3. För att Å verkar vara så väldigt många personligheter samtidigt på en och samma gång, så precis när jag tror att jag vet vem Å är så stiger en ny personlighet fram och jag vet helt plötsligt ingenting trots att jag tror mig veta mycket, precis när pusslet är lagt kastar Å ner en ny pusselbit i lådan och jag måste ställa ifrån mig limmet som man använder när man har ett riktigt fint pussel som man vill limma ihop och hänga upp på vägen, och börja om för den nya pusselbiten får mig att lägga om hela pusslet.

  3. Fröken Fisk Says:

    1. Fröken Fisk
    2. Det stora målet som inte kommer hände förrän om massa år, är att få bli någons mormor på samma sätt som jag upplevde min mormor när jag var liten. Kanske dumt att ha som mål innan man ens har passerat 30 år, men det har funnits i baktankarna länge.

    Det målet jag har som är mer inom räckhåll just nu är att bli färdig med min utbildning. Borde varit klar för ett tag sedan, men studentlivet lockade för mycket innan…

    3. Varför jag återvänder hit och läser är väl för att jag tycker om det du skriver och hur du skriver. Alltid fachinerande med hur andra ser på livet och olika situationer.

  4. Å Says:

    lillasyrran: Du är så mycket mer än bara min syster. Du är skrattet, du är gråten, du är hoppet, du är förtvivlan, du är lågan och du är veken. Jag älskar dig.

    Erik: Mina pusselbitar passar inte ihop. Några har försökt, men ingen har lyckats, inte ens jag. Men om du lyckas, kan du väl skicka den färdiga tavlan till mig, för jag vill gärna se den.

    Fröken fisk: Det var nog en av de finaste målen jag någonsin har hört. Jag, å andra sidan, vill bli någons farmor.

  5. Shadow Says:

    1. Shadow

    2. Mitt nästa mål blir förmodligen en banan, eller något…

    3. Å fascinerar mig för att hon är så rättfram och inte håller tillbaka något, förutom ett och annat foto…

  6. Å Says:

    Shadow: Jag håller tillbaka en del, men inte mycket. Och nu inte heller foton… Varsågod!


Kommentera

